együtt élni egy érzelmi zavarral

lolka bipolka

lolka bipolka

az éjszaka mindig leszáll

2014. november 16. - audiosultan1

jolóó

na becsekkoltam. az van, hogy ha nem fárasztom ki magam, és sokat pihenek, akkor estére egész jól leszek.

persze érzem azt a visszafogott kimerültséget, érzem azt, hogy nem tudnék öt kört rohangálni a blokk körül, de nem is kell. egész jól vagyok :)

 

a stressz az oka mindennek. 

lehetsz bármilyen szarban, a saját percepciód az állapotodról az fogja meghatározni a hangulatod.

és azért voltam annyira készen, amikor legutóbb vagy 9 hónapig depressziós voltam, mert kurvára rástresszeltem.

hogy mikor múlik el, meg mi a fasz van velem, meg ilyenek. hát most nem fogok. 

 

na cső

A bejegyzés trackback címe:

https://bipolka.blog.hu/api/trackback/id/tr136903913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása